Aktualności
Przedłużanie Radzymińskich Kart Mieszkańca przy wzroście zachorowań na koronawirusa
Informujemy, że Radzymińskie Karty Mieszkańca, których ważność wygasła lub wygaśnie pomiędzy 16.10.2020 roku a 03.01.2021 roku zostają automatycznie przedłużone do 4.01.2021 roku. Decyzja to efekt wzrastającego zagrożenia epidemiologicznego w kraju oraz
chęć zmniejszenia ryzyka infekcji wśród Mieszkańców naszej gminy poprzez zredukowanie liczby wizyt w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin do niezbędnego minimum.
Osobom, których karty straciły ważność przed 16.10.2020 roku, proponujemy składanie wniosków o przedłużenie ważności karty wraz
z wymaganymi dokumentami na parterze budynku A, przy pl. Kościuszki 2, w pokojach nr 6 i 7 lub przesyłanie kompletu wymaganych dokumentów skanem na adres rkm@radzymin.pl. W trosce o Państwa zdrowie apelujemy jednak o rozważne podejmowanie decyzji o konieczności wizyty w urzędzie.
Wydawanie po raz pierwszy Radzymińskich Kart Mieszkańca odbywa się bez zmian, jednak zachęcamy do załatwiania spraw urzędowych zdalnie. Osoby po raz pierwszy wnioskujące o kartę mogą wypełnić formularz online na platformie rkm.radzymin.pl. Urzędnicy w tym przypadku poinformują wnioskodawcę o terminie odbioru karty. Wymagane załączniki do wniosków można alternatywnie przesyłać na adres mailowy rkm@radzymin.pl
Przypominamy, że zgodnie z zarządzeniami Burmistrza Radzymina od 2019 roku zmieniły się zasady weryfikacji uprawnień do otrzymania karty. Osoby, które rozliczają podatek dochodowy (PIT) w Urzędzie Skarbowym Wołomin na rzecz Gminy Radzymin proszone są o dołączenie kopii pierwszej strony rocznego zeznania podatkowego za rok 2019. W przypadku wnioskowania o karty dla dzieci lub osób uczących się do 26. roku życia wymagane jest przedstawienie dokumentów potwierdzających uprawnienia obojga rodziców. Pełna lista wymaganych załączników do wniosku dostępna jest tutaj.
Uwaga! Sprawdzenie ważności karty jest możliwe na stronie rkm.radzymin.pl w zakładce „Ważność karty”. Przypominamy, że wszystkie wydawane karty posiadają 2-letni termin ważności.
Informacje o karcie:
rkm@radzymin.pl
22 667 68 53
22 667 68 51
W Radzyminie uruchomiono Punkt Obsługi Pasażerów ZTM
Od 23 listopada w Urzędzie Miejskim w Radzyminie przy pl. Tadeusza Kościuszki 2, w pokoju nr 10 na parterze, działa Punkt Obsługi Pasażerów ZTM. W Punkcie można zakodować wszystkie typy biletów długookresowych, w tym także bilet metropolitarny. Czytaj więcejZmiany zasad weryfikacji i wydawania potwierdzenia uprawnień na potrzeby realizacji Programu „Radzymińska Karta Mieszkańca”
Najnowsze Zarządzenie Burmistrza Radzymina wprowadza kilka zmian dotyczących weryfikacji uprawnień do otrzymania Radzymińskiej Karty Mieszkańca. Zmiany dotyczą m.in. określenia terminów rodzic/opiekun prawny oraz gospodarstwo domowe, jak również możliwości zatrzymania Posiadaczowi nieważnej karty przez partnerów Programu "Radzymińska Karta Mieszkańca". Czytaj więcejZasady Weryfikacji i wydawania Radzymińskiej Karty Mieszkańca
Dwa lata wydawania Radzymińskiej Karty Mieszkańca pozwoliły zebrać doświadczenia, których konsekwencją jest modyfikacja zasad weryfikacji i wydawania Kart. Sprawdź, co się zmieniło. Czytaj więcejInformacja dla użytkowników Radzymińskiej Karty Mieszkańca z zakodowanym biletem metropolitalnym
Posiadaczom Radzymińskich Kart Mieszkańca z zakodowanym biletem metropolitalnym przypominamy o konieczności sprawdzania terminu ważności karty, który wynosi standardowo 2 lata. W przypadku utraty ważności, kartę można odnowić w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin (pl. Kościuszki 2, pok. 6) lub poprzez link https://radzymin.informica.pl/. Czytaj więcej30 czerwca przerwa techniczna w wydawaniu Radzymińskiej Karty Mieszkańca
W najbliższy wtorek, 30 czerwca 2020 r. , z powodu aktualizacji programu wydającego Radzymińską Kartę Mieszkańca, nastąpi przerwa techniczna. Czytaj więcejZłóż online wniosek o przedłużenie ważności Radzymińskiej Karty Mieszkańca
Zachęcamy Państwa do składania online wniosków o przedłużenie Radzymińskiej Karty Mieszkańca. Można to zrobić, wchodząc na poniższy link: https://radzymin.informica.pl/ Czytaj więcejOd 1 czerwca br. wracamy do bezpośredniej obsługi Radzymińskiej Karty Mieszkańca
Przypominamy, że ze względu na ograniczone zagrożeniem epidemiologicznym funkcjonowanie Urzędu Miasta i Gminy Radzymin, Radzymińskim Kartom Mieszkańca, które wygasły w okresie od 11 marca do 30 maja 2020 r., przedłużyliśmy automatycznie ważność do 31 maja 2020 r. Karty, których termin ważności upłynął w tym okresie, jak i wcześniej, można odnowić w Referacie Partycypacji i Polityki Społecznej, pokój nr 6, w budynku A magistratu przy pl. Kościuszki 2. Czytaj więcejNieodpłatne wypożyczenie urządzenia do KTG z Radzymińską Kartą Mieszkańca
Od 28 kwietnia 2020 r. Poradnia Ginekologiczna Centrum Medycznego w Radzyminie wypożycza przyszłym mamom na 7 dni urządzenie do KTG - zdalnego badania dobrostanu płodu. Oferta skierowana jest do kobiet w ciąży pojedynczej od 32-go tygodnia ciąży. Posiadaczki Radzymińskiej Karty Mieszkańca wypożyczają urządzenie nieodpłatnie. Czytaj więcejDo odwołania zawieszamy przedłużanie Radzymińskich Kart Mieszkańca
W związku z zagrożeniem koronawirusem oraz w celu zapobiegania ryzyka jego pojawienia się zawieszamy do odwołania przedłużanie Radzymińskich Kart Mieszkańca. Czytaj więcejRadzymińska Karta Mieszkańca nr 15.000
We wtorek, 24 lutego 2020 r. 5-letnia Kinga otrzymała Radzymińską Kartę Mieszkańca o numerze 15.000. Z rąk p. Agnieszki Krawuckiej, radnej Rady Miejskiej w Radzyminie i p. Moniki Nowak, kierownik Referatu Partycypacji i Polityki Społecznej dziewczynka odebrała kartę i drobny upominek. Czytaj więcejNowa lokalizacja punktu Radzymińskiej Karty Mieszkańca
Od 8 października 2019 r. po Radzymińską Kartę Mieszkańca zapraszamy do pokoju nr 6, na parterze Urzędu Miasta i Gminy Radzymin, pl. Kościuszki 2. Czytaj więcejZamykamy punkt wydawania kart na ul. Konstytucji 3 Maja 19
Z powodu awarii systemu informatycznego zamknięty został punkt wydawania Radzymińskiej Karty Mieszkańca w budynku Urzędu Miasta i Gminy Radzymin przy ulicy Konstytucji 3 Maja 19. Mieszkańców Gminy Radzymin zapraszamy do punktu mieszczącego się w budynku magistrackim, przy pl. Kościuszki 2. W związku ze zmianą lokalizacji referatów od października 2019, mającą usprawnić jakość obsługi klienta, punkt przy pl. Kościuszki 2 …Czytaj dalej Zamykamy punkt wydawania kart na ul. Konstytucji 3 Maja 19
Czytaj więcej