Regulamin Patronatu Burmistrza Radzymina, wzór wniosku i sprawozdania
Informujemy, że z dniem 27 października 2016 r. weszło w życie Zarządzenie nr 0050.111.2016 Burmistrza Radzymina, regulujące sprawy związane z patronatem Burmistrza Radzymina. Regulamin jest oparty na dotychczasowych doświadczeniach i praktyce udzielania patronatu przez Burmistrza Radzymina. Określa on zasady obejmowania i sprawowania patronatu Burmistrza Radzymina dla wydarzeń i przedsięwzięć, organizowanych przez organizacje społeczne, osoby prywatne, firmy i inne instytucje.
Patronat Burmistrza jest honorowym wyróżnieniem, podkreślającym szczególne znaczenie przedsięwzięcia dla dobra wspólnoty samorządowej Gminy Radzymin. W celu uzyskania patronatu Burmistrza Radzymina prosimy o wypełnienie wniosku, zaś po zakończeniu danego przedsięwzięcia - o przygotowanie sprawozdania.
Przyznanie patronatu nie oznacza deklaracji finansowego wsparcia organizacji przedsięwzięcia przez gminę. Oczekiwane wsparcie ze strony gminy należy opisać we wniosku. W przypadku wsparcia finansowego w ramach patronatu Burmistrza maksymalna wysokość wsparcia została określona na 1500 zł. Jeżeli organizator oczekuje wyższego finansowego zaangażowania gminy, niezbędna jest odrębna umowa o współpracy.
Regulamin i wzory dokumentów do pobrania:
Zapraszamy zainteresowanych organizatorów wydarzeń i przedsięwzięć do zapoznania się z regulaminem i pobrania wzorów dokumentów z Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Radzymin: https://bip.radzymin.pl/zarzadzenie/8112/zarzadzenie-nr-0050-111-2016
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Referatem Promocji i Informacji UMiG Radzymin:
tel. 22 667 68 47 / 50 lub e-mail: